Belina Shop

Pas dah terkena sumpahan daripada pengundi di Batang Ai

Pas yang masih pening dengan kemerosotan tahap gila H1N1 di Manek Urai mula mengeluarkan kenyataan yang merapu-rapu bagi mengaburi kelemahan mereka yang terdedah di Manek Urai.

Keupayaan mereka untuk membangunkan Negeri Kelantan amat mendukacitakan, oleh yang demikian, mereka cuba menangguk di air yang keruh ke atas BN yang menjanjikan pembangunan di Kelantan.

Husam yang terkial-kial menjawab soalan dari wartawan telah meminta agar BN membina jambatan seperti mana yang dijanjikan pada pilihanraya yang lalu kerana BN menang di kawasan ini.

Eh...sejak bila pilihanraya ni dikira kemenangannya mengikut kawasan satu-satu peti undi pulak? DS Anwar kata, "Menang sikit ka, menang banyak ka, menang tetap menang, BN KALAH, PAS MENANG".

Lagipun, tak payah nak ajar BN la suruh buat itu ini, tahu la apa yang patut dilakukan, orang dah berpengalaman berbakti pada satu Negara, bukan macam PAS di Kelantan, satu negeri pun kelam kabut memerintah...langsung tak ada

pembangunan...Manek Urai akan tetap menerima tempias pembangunan dari BN!
Bila dah diisytiharkan sebagai pemenang, buat la kerja, buat apa sibuk suruh musuh yang kalah nie buat kerja korang pulak...bodoh betul la..

http://pilihan-anda.blogspot.com


ANTIPKRSARAWAK: Kali ni Pas dah terkena sumpahan daripada pengundi di Batang Ai! Presiden Pas Hadi Awang pernah kata pengundi Batang Ai masih pakai cawat dan tak reti mengundi. Pengundi yang pakai elok pada kaca mata hati Hadi kononnya semuanya undi Pas.

Pasal apa pulak kali ni Pas menang dengan majoriti 65 jer???? Belum habis waktu mengundi Pas dah menyalak kata diorang akan menang dengan majoriti 2000 undi!!! Tapi hampeh!!!! Mana perginya ramai yang pakai "elok" kat Manek Urai, tak undi Pas lagi ke?

Tu lah, Hadi cakap besar, hina kami di Sarawak khususnya mereka yang tinggal di Batang Ai. "Padan muka Pas! Padan muka Hadi! Hina lagi kami di sini. Mari datang lagi di Batang Ai kalau mahu kena potong kepala!" Puuiiiittthh!!!

0 comments:

Post a Comment