Belina Shop

Kerja-Kerja Bodoh Pas - Nik Abduh

''Tok guru masih hidup, jadi biarkan mereka berdua selesaikan."

Demikian reaksi Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa berhubung kenyataan Nik Abduh Nik Abdul Aziz yang menyerang para pembantu politik bapanya kerana dikatakan melakukan 'pekerjaan kotor'.

Husam enggan mengulas lanjut mengenai kenyataan terbabit atas alasan tidak membaca blog anak Mursyidul Am Pas itu kerana tiada kaitan dengan tugasnya.

"Saya tidak baca blog yang saya fikir tidak ada kaitan banyak dengan kerja-kerja saya, masa tidak cukup untuk saya baca, nak buat kerja pun tidak sempat,"

Nik Abduh dalam dua tulisan di blognya yang bertajuk Kerja-kerja bodoh dalam Pas 'menyerang dengan panas' para pembantu politik bapanya kerana memberikan gambaran salah tentang keadaan semasa.



Para pembantu politik itu disifatkannya sebagai 'pejuang nafsu' yang cuba melaga-lagakan ulama dalam parti itu terutama antara Nik Aziz dengan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Dalam tulisan tersebut juga, Nik Abduh mendedahkan bapanya berhenti menyerang cadangan untuk membentuk kerajaan perpaduan yang dikemukakan oleh Abdul Hadi selepas mereka mengadakan pertemuan empat mata.

Menurut Nik Abduh lagi, Nik Abdul Aziz sebelum ini menyerang Presiden parti itu setelah diberikan gambaran salah oleh para pembantu politiknya demi kepentingan peribadi mereka.

Anak Nik Aziz telah mula nampak KEHANCURAN PAS ini... Jika ANDA masih tak nampak lagi.. tak tahu la.. Pendek Umor KOT!!!!

Sumber, Broken The Code

0 comments:

Post a Comment